Thursday, Aug 25th

Last update:01:56:25 PM GMT

You are here: Αποψεις Αρθρα

Αρθρα

ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΜΑΛΟΣ.

E-mail Εκτύπωση PDF
altΣε μια περίοδο όπου το σύμπαν έχει «συνωμοτήσει» υπέρ μας, δεν θα πρέπει να μας αποπροσανατολίσουν από την πραγματικότητα, τα στοιχεία των αφίξεων που καταγράφονται στο αεροδρόμιο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ δίνοντας θετικό πρόσημο με διψήφιο μάλιστα νούμερο. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι φέτος όλα τα δεδομένα ήταν υπέρ μας, αφού παραδοσιακοί προορισμοί , όπως το Αιγαίο νότιο και βόρειο, Τουρκία, βόρειος Αφρική ήταν «κλειστοί» λόγω των πολιτικών εξελίξεων και του λεγόμενου προσφυγικού. Παρά ταύτα όμως η προσδοκώμενη αύξηση δεν ήταν στο βαθμό που περίμεναν οι άνθρωποι του τουρισμού, ενώ είχαμε απώλειες και από παραδοσιακές αγορές. Φρονώ ότι θα πρέπει να διατηρήσουμε χαμηλούς τόνους και να μην ξεγελιόμαστε από πρόσκαιρους πανηγυρισμούς, όταν μάλιστα εδράζονται και σε πολιτικά κίνητρα με στόχο να υφαρπάξουν τα μπράβο για την τουριστική προβολή. Αντί λοιπόν να πανηγυρίζουμε και να κομπορρημονούμε για τα «επιτεύγματα» μας, ας αξιολογήσουμε την πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου και οι αρμόδιοι να απαντήσουν σε ερωτήματα, όπως γιατί χάσαμε τους Ρώσους, οι οποίοι πήγαν σε άλλους τουριστικούς προορισμούς του εσωτερικού, αλλά και του εξωτερικού; Φέτος θα πάμε στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας ή θα επιμείνουμε στην αποχή όπως τα δυο προηγούμενα χρόνια; Θα στοχεύσουμε σε παραδοσιακές αγορές ή σε αγορές οι οποίες στο παρελθόν συνεισέφεραν στον τουρισμό μας, όπως η Σκανδιναβική αγορά ή θα συνεχίσουμε την πολιτική να τους χαρίζουμε στους ανταγωνιστές μας; Τι θα κάνουμε με την αγορά της Αυστρίας, η οποία κάποτε ήταν στην τρίτη θέση μετά την αγορά της Αγγλίας και της Γερμανίας και τα τελευταία χρόνια έχουν «εξαφανιστεί» οι Αυστριακοί τουρίστες από το νησί μας; Θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του τουριστικού μας προορισμού, για την ανανέωση του ξενοδοχειακού «στόλου» μέσω του αναπτυξιακού νόμου, όπου η Κέρκυρα συνεχίζει να είναι «ριγμένη»; Θα σχεδιάσουμε μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ένα νέο τουριστικό προϊόν; Και πως θα γίνει αυτό; Ποιοι θα ασχοληθούν με αυτό το σύνθετο και ευαίσθητο έργο; Είχε ξεκινήσει μια συζήτηση για να συνεργαστούν Περιφέρεια, Δήμος Κέρκυρας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Επιμελητήριο, που βρίσκεται αυτή η υπόθεση; Προχωρά ή έχει σταματήσει; Τι θα γίνει με τα μεγάλα έργα, τα οποία λείπουν από το νησί μας, αφού ένας σύγχρονος τουριστικός προορισμός δεν νοείται χωρίς αξιοπρεπείς κοινωνικές και τουριστικές υποδομές; Υπάρχει σχεδιασμός πρωτίστως από την Περιφέρεια αλλά και από το Δήμο; Προφανώς κανείς δεν μπορεί να περιμένει να γίνουν όσα δεν έχουν γίνει σε επίπεδο υποδομών τα προηγούμενα χρόνια, αλλά σε κάθε περίπτωση απαιτείται να γίνει έστω και ένα μεγάλο έργο πνοής στον τόπο και κάτι τέτοιο δεν το ακούμε, ούτε το βλέπουμε μέχρι στιγμής. Δεν λέω καλά τα στοιχεία για την φετινή τουριστική περίοδο, τουλάχιστον σε επίπεδο αφίξεων αλλά αυτό δεν αρκεί. Θα πρέπει με ψυχραιμία και νηφαλιότητα να σχεδιάσουμε για το μέλλον, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα και οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι αρκούντως ανήσυχος γιατί δεν διακρίνω μια τέτοια πρόθεση από τους καθ’ ύλην αρμοδίους. Σε λίγο, σε ένα δυο μήνες, θα κάνουμε ταμείο και με καθαρό μυαλό θα μπορέσουμε να προσεγγίσουμε στο σύνολο την ουσία της φετινής τουριστικής περιόδου, για να αποκρυπτογραφήσουμε τα «μυστικά» της, που πρέπει να είναι ο μπούσουλας μας για το τουριστικό μέλλον του νησιού μας και των νησιών μας γενικότερα. Εύχομαι να πρυτανεύσει η σύνεση και η λογική και όχι οι σκοπιμότητες για το πολιτικό όφελος και την εξυπηρέτηση προσωπικών στρατηγικών.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΜΑΛΟΣ.

E-mail Εκτύπωση PDF
altΣυνηθίζουμε να γκρινιάζουμε για το επίπεδο των δημόσιων υποδομών που διαθέτει το νησί μας και βεβαίως καλά κάνουμε, γιατί το οδικό δίκτυο, το δίκτυο της ύδρευσης και της αποχέτευσης, αλλά και ο τρόπος διαχείρισης των απορριμμάτων, για να μην επεκταθώ σε άλλους τομείς, σίγουρα δεν ανταποκρίνονται και δεν καλύπτουν τις ανάγκες ενός σύγχρονου και ιδιαιτέρως προβεβλημένου τουριστικού προορισμού όπως είναι το νησί μας. Οφείλουμε λοιπόν σε αυτούς τους τομείς, να ανασκουμπωθούμε, να οργανωθούμε, να σχεδιάσουμε και να διεκδικήσουμε για να καλύψουμε τις ανάγκες μας. Θεωρώ όμως ότι αυτός ο τόπος έχει και άλλες δυνάμεις τις οποίες δεν έχει αξιοποιήσει στο βαθμό που θα μπορούσε και υπό προϋποθέσεις να τις θέσει σε συνέργεια με τον τουρισμό, για να ανεβεί επίπεδο και ο τουριστικός μας τομέας. Αυτή η «κρυφή» δύναμη είναι ο πολιτισμός, η οποία βεβαίως δεν είναι καθόλου κρυφή, γιατί σε κάθε ευκαιρία αποδεικνύει του λόγου το αληθές, αλλά δυστυχώς δεν έχει αξιολογηθεί αρκούντως από τους εκάστοτε κατέχοντες τη εξουσία. Παρακολουθούσα, όπως όλοι μας στη μεγάλη πλειοψηφία, όλες τις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν με την ευκαιρία της επετείου της συμπλήρωσης 300 ετών από τη λύση της πολιορκίας από τις Οθωμανικές δυνάμεις το 1716. Πραγματικά θαύμασα το επίπεδο του δυναμικού που διαθέτει ο τομέας του πολιτισμού του νησιού μας. Είναι όντως αξιοθαύμαστο και χωρίς να εμφορούμαι από στείρο τοπικισμό, πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά αλλού στο κόσμο αντίστοιχο παράδειγμα, με βάση τον πληθυσμό του νησιού μας. Και βεβαίως δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει ότι όλη αυτή η πολιτιστική «δύναμη» στηρίζεται ουσιαστικά στον εθελοντισμό. Στο μεράκι, την αγάπη και την «τρέλα» των συμπολιτών μας, που υπερβαίνουν τις δυνάμεις τους και διατηρούν ζωντανή με πολιτιστική παράδοση αιώνων, χωρίς την ουσιαστική βοήθεια της πολιτείας, η οποία απουσιάζει, με εμφατικό μάλιστα τρόπο. Και με μικρή είναι αλήθεια, τα τελευταία χρόνια, λόγω κρίσης και Καλλικράτη, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Α! και Β! βαθμού. Και όλα αυτά στον απόηχο της μεγάλης επιτυχίας της Φιλαρμονικής Μάντζαρος που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο σε διεθνές διαγωνιστικό φεστιβάλ στην Αυστρία, αλλά και της μεγάλης επιτυχίας της Χορωδίας Κέρκυρας, η οποία κατέλαβε την πρώτη και δεύτερη θέση σε διεθνές χορωδιακό φεστιβάλ στη Καλαμάτα πριν από λίγους μήνες. Και βεβαίως να μην ξεχνάμε ότι πριν μερικά χρόνια αναδείχθηκε κορυφαίος νέος μουσικός της Ευρώπης ένα παιδί που ξεκίνησε από την Φ.Ε.Κ, ο λόγος για το Διονύση Γραμμένο. Προφανώς υπάρχουν πολλές ακόμα επιτυχίες που θα μπορούσα να επικαλεστώ αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα μας είναι ότι ένα έχουμε όλες αυτές τις δυνάμεις, όλο αυτό το ανθρώπινο ταλαντούχο και καταρτισμένο δυναμικό, όχι μόνο στη μουσική αλλά σε όλους τους τομείς του πολιτισμού, δεν μπορούμε να κάνουμε το βήμα το παραπάνω. Και δεν μπορούμε γιατί δυστυχώς δεν διαθέτουμε κατάλληλες πολιτιστικές υποδομές. Υπάρχει τεράστιο έλλειμμα και φρονώ ότι θα πρέπει οι αρμόδιοι να το δουν σοβαρά. Πολύ σοβαρά μάλιστα. Δεν είναι δυνατόν η Κέρκυρα να μην διαθέτει ούτε μια αξιοπρεπή θερινή υποδομή, ούτε βεβαίως είναι δυνατόν να αρκούμαστε ακόμα στο Δημοτικό Θέατρο στην κατάσταση που έχει περιέλθει. Οφείλουμε να σχεδιάσουμε για το μέλλον για να δώσουμε περισσότερες ευκαιρίες στα παιδιά μας, που έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν και το ταλέντο και τη θέληση για να μεγαλουργήσουν.

ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΧΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΜΑΛΟΣ.

E-mail Εκτύπωση PDF
altΑπομένουν τρία χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση της θητείας των σημερινών αυτοδιοικητικών αρχών και τα δείγματα των δύο πρώτων ετών, τόσο στο Δήμο όσο και στη Περιφέρεια, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αισιοδοξίας ότι η παρούσα αυτοδοικητική περίοδος, θα είναι παραγωγική για το νησί μας. Το αντίθετο μάλλον, η μέχρι σήμερα διαχείριση των αυτοδιοικητικών πραγμάτων και των δύο βαθμών, εντείνουν τον προβληματισμό και δυστυχώς επιβεβαιώνουν, όσους ήταν, αρκούντως, επιφυλακτικοί για τις δυνατότητες τους. Και αν στη δικαιοδοσία του Δήμου εμπίπτουν αρμοδιότητες που σχετίζονται με την καθημερινότητα μας, η Περιφέρεια έχει περισσότερο επιτελικό ρόλο και ασχολείται με θέματα στρατηγικής σημασίας, τα οποία καθορίζουν ουσιαστικά το πλαίσιο λειτουργίας σε μια σειρά σημαντικών θεμάτων για την ανάπτυξη και το επίπεδο ζωής των κατοίκων του νησιού. Μέχρι στιγμής είναι εμφανές, τουλάχιστον για το νησί μας, ότι λείπει από την Περιφερειακή αρχή το όραμα, ο σχεδιασμός και η στόχοι για την πραγματοποίηση σημαντικών έργων που έχει ανάγκη το νησί, για να αξιοποιήσει, έστω και την ύστατη στιγμή τους λιγοστούς πόρους της νέας προγραμματικής περιόδου και να καλύψει ένα μέρος των τεράστιων ανισοτήτων σε σχέση με άλλες περιοχές της χώρας. Και το χειρότερο είναι ότι πλέον, η σημερινή περιφερειακή αρχή, δεν περιβάλλεται με την εμπιστοσύνη από την πλειοψηφία των κατοίκων του νησιού. Ένα μικρό παράδειγμα η ένταση που επικράτησε την περασμένη εβδομάδα όταν ο Περιφερειάρχης και η Αντιπεριφερειάρχης επιχείρησαν να επισκεφθούν τον ΧΥΤΑ στη Λευκίμμη, όπου τους υποδέχτηκαν αγανακτισμένοι κάτοικοι της περιοχής, γιατί όπως υποστήριζαν «άλλα τους υποσχόταν προεκλογικά και άλλα κάνουν μετεκλογικά» σχετικά με το μείζον θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων. Πέρα όμως από αυτό, υπάρχει μια καχυποψία και επιφύλαξη πια των πολιτών της Κέρκυρας προς το πρόσωπο του Περιφερειάρχη, γιατί ακούν και βλέπουν στα υπόλοιπα νησιά να προχωρούν και να προγραμματίζονται έργα, ενώ στη Κέρκυρα, δεν έχει γίνει, ούτε σχεδιάζεται, έστω και ένα μεγάλο έργο. Και όχι μόνο αυτό, δεν κατόρθωσαν, παρά τις οχλήσεις και προειδοποιήσεις, να λάβουν μέτρα αποκατάστασης ή διευθέτησης του προβλήματος που ανέκυψε με την καθίζηση μέρους του δρόμου στην εθνική γύρου Αχιλλείου, ενός σημαντικού δρόμου που εξυπηρετεί την εύρυθμη λειτουργία, προσέγγισης και αποχώρησης, από το μνημείο του Αχίλλειου. Το αποτέλεσμα της ολιγωρίας που έχει επιδείξει η Περιφερειακή αρχή είναι η ταλαιπωρία των επισκεπτών και η δυσφήμιση του τουριστικού μας προορισμού. Πέρα όμως από αυτό δεν έχει υπάρχει ο παραμικρός σχεδιασμός για την ένταξη έστω και ενός μεγάλου έργου που θα συμβάλει στην βελτίωση των οδικών συνθηκών που επικρατούν στο νησί και θα αναβαθμιστεί το οδικό μας δίκτυο. Χρόνια τώρα ακούμε για παρακάμψεις, οι οποίες είναι αναγκαίες, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουμε δει πράξεις. Έστω, μια παράκαμψη βρε παιδιά, την ίδια στιγμή που στην Λευκάδα ολοκληρώνεται το μεγάλο έργο του διαύλου προϋπολογισμού πάνω από 24 εκατομμύρια ευρώ. Και πολύ καλά γίνεται αυτό το έργο, αλλά να δούμε και στη Κέρκυρα επιτέλους ένα μεγάλο έργο να σχεδιάζεται και να ολοκληρώνεται. Και όχι μόνο αυτό, έργα σημαντικά, όπως η ανακατασκευή και αναστήλωση του τείχους του ΝΑΟΚ και της παραλιακής της Γαρίτσας, μπαίνουν σε περιπέτειες. Και δυστυχώς δεν ίναι το μόνο έργο. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα και τα επόμενα χρόνια να δούμε κάτι να κινείται, γιατί διαφορετικά το νησί μας θα έχει μείνει πολύ πίσω στις δημόσιες υποδομές.

ΚΟΛΑΣΗ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΜΑΛΟΣ.

E-mail Εκτύπωση PDF
altΣίγουρα δεν είναι σημερινό πρόβλημα, αλλά έρχεται από το παρελθόν. Απλά σήμερα η κατάσταση έχει επιδεινωθεί εξ αιτίας των λαθεμένων επιλογών του παρελθόντος, των ολιγωριών που έχουν επιδειχθεί όλα αυτά τα χρόνια και της αδράνειας που επιδεικνύει η σημερινή δημοτική αρχή. Το κακό είναι ξεκίνησε από το παρελθόν όταν έχουν πραγματοποιηθεί δύο, αν θυμάμαι καλά, κυκλοφοριακές μελέτες, αλλά καμία δεν εφαρμόστηκε ολόκληρη, παρά μόνο αποσπασματικά με τα γνωστά σημερινά αποτελέσματα. Βεβαίως οι μελέτες του παρελθόντος δεν καλύπτουν τις σημερινές ανάγκες και σίγουρα θα έχρηζαν επικαιροποίησης. Αυτό κανείς δεν τα αμφισβητεί, αλλά θα υπήρχε μια λογική εξέλιξη. Και μαζί με τις κυκλοφοριακές μελέτες, βεβαίως τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα, αν είχε ολοκληρωθεί ο χωροταξικός σχεδιασμός και υπήρχε ένα ορθολογικό σχέδιο συγκροτημένης ανάπτυξης της πόλης. Όλα αυτά δεν έχουν συμβεί με αποτέλεσμα σήμερα τα πράγματα να έχουν οδηγηθεί σε αδιέξοδο και όποιος «τολμήσει» να κυκλοφορήσει εποχούμενος στη πόλη, κυρίως στις ώρες αιχμής, τότε θα νιώσει πως είναι περίπου η κόλαση. Δεν θέλω να μείνω στις διαπιστώσεις που λίγο πολύ κάνουμε όλοι μας, ειδικοί και μη ειδικοί, περισσότερο ως πολίτες που κυκλοφορούμε σε αυτό το «κολαστήριο». Από την πιο απλή διαπίστωση ότι θα πρέπει επιτέλους να λειτουργήσουν, αφού προηγουμένως ρυθμιστούν, οι φωτεινοί σηματοδότες, οι οποίοι σε ορισμένα σημεία δημιουργούν οξύτατο πρόβλημα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα στα φανάρια στην είσοδο του λιμένα, στην περιοχή του Τζάβρου, εκεί που οι ουρές που σχηματίζουν τα οχήματα, είτε στην είσοδο προς την πόλη, είτε στην έξοδο δοκιμάζουν πραγματικά τα νεύρα των οδηγών και των επιβατών, αλλά και στην Επτανήσου. Θα πρέπει επίσης η παρουσία της Τροχαίας, να είναι πιο αισθητή, κυρίως και πάλι τις ώρες αιχμής για να ρυθμίζει την κυκλοφορία. Γνωρίζουμε ότι δυστυχώς οι ελλείψεις σε δύναμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι μεγάλες, αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Καλό θα ήταν επίσης, τώρα πια που έχουμε μπει στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, ο Δήμος να λάβει ειδικά μέτρα, όπως κατά τις ημέρες των εορτών του Πάσχα, για τη διευκόλυνση των οδηγών. Πέρα τούτων των αποσπασματικών μέτρων τα όποια σε κάποιο βαθμό, θα ελαφρύνουν λίγο την επιβαρυμένη κατάσταση, θα πρέπει η δημοτική αρχή να σχεδιάσει για το άμεσο και το απώτερο μέλλον. Και να γίνει τώρα. Θα πρέπει επιτέλους να προχωρήσει η κατασκευή και η λειτουργία των περιφερειακών πάρκινγκ στις εισόδους της πόλης, τόσο από το νότο, όσο και από το βορά. Θα πρέπει επίσης να ολοκληρωθούν οι πολεοδομήσεις των περιοχών στα Παγκρατέικα και στον Άγιο Σπυρίδωνα Κωτσέλα και να γίνει ο μικρός και ο μεγάλος δακτύλιος της πόλης. Δεν είναι δυνατόν όλη η κίνηση που έρχεται από το νότο και θέλει να προωθηθεί προς το λιμάνι ή το βόρειο τμήμα του νησιού, να περνά μέσα από τη πόλη. Και επιτέλους βρε παιδιά, ένα πεζοδρόμιο από το νέο επιβατικό σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ προς τη πόλη. Υ.Γ Καλά για τον χαμό που γίνεται αυτό το καλοκαίρι στο πιο επισκέψιμο μνημείο του νησιού στο Αχίλλειο, δεν κάνω λόγο, είναι γνωστά τα αίτια, αλλά ας υπάρξει έστω μια πρόβλεψη.

ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ Η ΚΕΡΚΥΡΑ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΜΑΛΟΣ.

E-mail Εκτύπωση PDF
altΑποτελεί γενικευμένη και συνάμα θλιβερή διαπίστωση ότι η Κέρκυρα υστερεί σε μεγάλα έργα τα οποία θα την ανεβάσουν επίπεδο, τόσο ως τουριστικό προορισμό, αλλά και επίσης θα συμβάλουν αποφασιστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων του νησιού. Τα δύο «μεγαλύτερα» έργα τα οποί ολοκληρώθηκαν εσχάτως είναι η λεγόμενη παράκαμψη του αεροδρομίου, δηλαδή ένας δρόμος 500 περίπου μέτρων για τον οποίον συζητούσαμε 15 χρόνια, απαιτήθηκαν 5 χρόνια για την ολοκλήρωση του, από την στιγμή κατάρτισης της μελέτης και δαπανήθηκαν 2,5 εκατομμύρια ευρώ και επίσης ο πεζόδρομος, ο οποίος άλλαξε την όψη της εισόδου της πόλης, στην Ευγενίου Βουλγάρεως και Γεωργίου Θεοτόκη. Αυτά όλα και όλα. Όλα τα υπόλοιπα έργα βρίσκονται σε στασιμότητα ή τα έχει «φάει» η λήθη. Κάποτε μιλούσαμε για τον περιβόητο άξονα Βορά – Νότου, για τις παρακάμψεις που έπρεπε να γίνουν, όπως η παράκαμψη Σκριπερού που απεντάχθηκε, επίσης για την παράκαμψη της πόλης και για τον μικρό και μεγάλο δακτύλιο, για το υπόγειο παρκινγκ, για το μεγάλο έργο των Φραγμάτων το οποίο θα έλυνε οριστικά το υδρευτικό πρόβλημα του νησιού, για τα τουριστικά καταφύγια, όπως το Καφέ Γυαλί, ένα έργο το οποίο θα έπρεπε να είχε παραδοθεί εδώ και 7-8 χρόνια και τώρα κινδυνεύει να χαθεί, για τον εξωραϊσμό της πρόσοψης του Δημοτικού Θεάτρου και για την λειτουργική του αναβάθμιση, έχουν ήδη πληρωθεί οι μελέτες αλλά δεν κινείται κάτι προς αυτή την κατεύθυνση και βέβαια για το σημαντικό έργο της ανακατασκευής του ιστορικού θεάτρου Φοίνικας. Την ίδια στιγμή βλέπουμε έργα όπως το τοιχίο του ΝΑΟΚ και η παραλιακή της Γαρίτσας να καρκινοβατούν, όπως επίσης και το έργο των παλαιών Δικαστηρίων που προορίζονται για να στεγαστεί η έδρα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Μερικά από αυτά ενδεχομένως να γίνουν «γέφυρα» στο Σ.Ε.Σ στη νέα προγραμματική περίοδο, αλλά έτσι όμως δεν θα υπάρχουν χρήματα για να ενταχθούν άλλα μεγάλα έργα, τα οποία έχει μεγάλη ανάγκη το νησί, που έχει μείνει αρκετά πίσω σε υποδομές. Την ίδια στιγμή παρατηρούμε μια χαλαρότητα, έως αδιαφορία για την αναγκαία παρέμβαση σε ορισμένες περιπτώσεις όπως συμβαίνει με την καθίζηση που καταγράφεται στο δρόμο της εθνικής γύρου Αχιλλείου, δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του πιο επισκέψιμου μνημείου που διαθέτει το νησί μας. Το πρόβλημα μέσα από το ρεπορτάζ έχει επισημανθεί πάνω από 5 μήνες και μέχρι σήμερα, μεσούσης της τουριστικής περιόδου δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων που είναι ευθύνη της. Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία, για την έλλειψη χρημάτων, όπως επικαλούνται κάποιοι. Όσοι κατέχουν θέσεις ευθύνες, οφείλουν να πιέσουν και να βρεθούν χρήματα και επιχορηγήσεις για τις αναγκαίες παρεμβάσεις. Αυτή η κατάσταση πλέον δεν είναι ανεκτή.

Σελίδα 1 από 46